maandag 13 augustus 2007

Dag 18: Vrije dag

Zomaar op een zonnige dag in Beijing....

Na een pittige onweersbui gisterenavond dachten we dat het misschien wel wat minder warm zou zijn maar niets is minder waar! Wat een hitte weer vandaag..... We hebben ons dan ook rustig gehouden vandaag. Ik had niet zulke goede zin want ik wil onderhand wel eens naar huis. Ik ben trouwens niet de enige, de hele groep heeft het gehad. Het heeft nu lang genoeg geduurd.... Esmee wilde vanmiddag ook niet gaan slapen en heeft het hele hotel bij elkaar gebruld. Wat een volume zit er in dat kleine lijfje! Ik ben nu nog dover aan mijn linkeroor dan anders.... Het hotel begint ons nu ook tegen te staan: het ontbijt is knudde, de bedden te hard en de schoonmakers hebben nog nooit van een stofzuiger gehoord. We snakken dan ook allebei weer naar ons heerlijke eigen huis.
Enne luitjes van de sportschool: wij missen jullie ook!! We zijn allebei zo stijf als een plank en onze conditie is gedaald tot een dieptepunt dus jullie zien ons zeeeeer snel weer bij Healthcity!! Bewaren jullie een kopietje van de nieuwsbrief voor ons? (Ik schijn daar in te staan????) En de i-pods zijn hier niet echt goedkoper dan bij ons.......



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve familie,

Wat een ontzettend lieve foto zeg! Die kuiltjes in haar wangen en dr tandjes die ze laat zien. Prachtige lach!
Lekker dat jullie overmorgen weer naar huis kunnen. In alle rust jullie leven weer oppakken.
Geniet toch morgen nog even van jullie verblijf daar!
En hoop je gauw (met foto's) bij Healthcity te zien! Enne de nieuwsbrief zullen we zeker bewaren!

Groetjes Arielle

Anoniem zei

Hey tante en oom :P en natuurlijk me aanstaande nichtje :)wat een pracht kindje hebben jullie nu zeg en hele mooie foto s wij (ellen en ik) staan te springen om jullie dochter tezien na lange jaren van wachten en geduld hebben is het dan zover de familie is weer een mooie meid rijker dit was even een kort berichtje van mijn we praten woensdag wel eens even goed en dan zien we eindelijk jullie esmee dikke vette kus van ellen en edwin xxxxxx en groetjes aan esmee

Anoniem zei

Hoi Marco, Corine en Esmee,

Ook wij wensen jullie a.s. woensdag een goede reis terug naar Nederland. Als het goed is kunnen wij van jullie misschien ook nog een glimp opvangen op Schiphol.

Groetjes van Marcel, Susan en Yue-Lin, Waalwijk.

Anoniem zei

We begrijpen dat jullie nu echt naar huis willen, maar heb geduld het einde is in zicht.
Wat een geweldig leuke foto van esmee echt een lache bekje.
Alvast een goede terugreis toegewenst.

Groetjes
Bo, Heidi en Sibo

Anoniem zei

Hallo Zus en zwager,

Wat een mooie foto,s hebben jullie van Esmee gemaakt. Het is wel heel boeiend om jullie reisverslag te lezen. Ik kan niet wachten tot woensdag.... Een hele goede terugreis toegewenst en tot woensdag. Marian en harrie

Anoniem zei

hee ellen hier :p
ik verheug me erop om jullie dochtertje te zien.
zijn echt leuke foto's die op jullie site staan.
ben erg benieuwd woensdag!!
tot dan!!!
xxx groetjes van mij.

Anoniem zei

Hoi Marco, corine en Esmee,

Heb jullie webside gevolgd. wat een leuke familie zijn jullie zo met z'n drieen. Eindelijk zitten jullie in China, zoals de arfikanen zeggen; wonnie worrie nie, alles zal rechtkom (wat ditr in het chinees is weet ik helaas niet). Wat een schatje, jullie Esmee, zo te horen wel assertief, dit is zeker handig hier in Nederland. Op de sportschool gaat ales zijn gewone gangetje. Erg druk op sommige dagen en Pascal is afgelopen maandag onder het mes gegaan. Het is wat ongezellig zonder jullie aan "de Bar".
Het is jullie van harte gegunt (mag ook wel he, na het tonen van zoveel engelengeduld) dus geniet maar van je mooie dochter maar komz e natuurlijk wel een keer "showen".

Een behouden reis terug en tot binnenkort bij Healthcity!

Groetjes,

Angelique de Louw