vrijdag 20 juli 2007

Voorbereidingen in volle gang!


In huize de Bruijn is het een puinhoop! Overal spullen "die we niet moeten vergeten", lijstjes met dingen "die we niet moeten vergeten", de aankomstkaartjes die we nog in elkaar moeten zetten (zucht!) en emmers met sop om alles pico bello achter te laten. Maar verder gaat alles goed hoor! Het kamertje is ingeruimd (luiers in de la, kaartjes van de nieuwe jurkjes eraf gehaald ed) en schoongemaakt. Ik moet zeggen, de tijd schiet wel op zo! Het is nog maar een week voordat we gaan en alles is nu bijna klaar. Alleen het aankomstbord moet nog een keertje gelakt worden en het traphekje moet nog tegen de muur. En de kaartjes afmaken en de koffers pakken mbv alle paklijsten die ik van internet heb gedownload..... En nog dit en nog dat en o ja, dat ook nog.........zucht

4 opmerkingen:

Alice zei

Hallo Marco en Corine,

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Esmee. Wat een mooie naam. Wij gaan jullie de komende weken zeker volgen. Veel geluk.

Groetjes Peter en Alice
http://onsadoptiedagboek.web-log.nl
DNC: 21 december 2006
LID: 26 januari 2007

ps: wij willen jullie graag linken op onze weblog en website. Oké?

Nancy van Putten zei

Hoi Marco en Corinne,

Wat leuk ook wij hebben een dochter uit China die we Esmee hebben genoemd. En tot mijn grote verbazing zie ik net dat zelfs jullie welkom-thuis-bord bijna gelijk is aan die van ons. Toevallig hoor. Maar ik ben van plan om jullie te gaan volgen!! Veel plezier in China en heel veel geluk met z'n drietjes!!!!!

Groetjes,
Nancy van Putten

Chinapuccagirl zei

Wat een leuke gezonde stress!! Lekker aftellen nu; morgen afreisgesprek toch? Veel plezier!!

Liefs Anja & Edwin
LID 29 maart 2006

Anoniem zei

Vraagje aan Nancy van Putten als het mag.
Ben jij de Nancy uit Hoofddorp watergraafsmeerstraat (?).

Dan zou ik graag willen weten hoe het met je gaat en of je mij nog kent.
Harrold Gunnink
Lutkemeerstraat 47 Hoofddorp destijds.
info@airbrushlijnden.com
is mijn mail.
Let op: Geen verkeerde bedoelingen hoor.

Harrold