maandag 30 juli 2007

Dag 3: Naar Guangzhou

Na het ontbijt zijn we om 7.30 op weg gegaan voor de vlucht naar Guangzhou. Weer wat dichter naar Esmee....!
Om precies 9.15 stegen we op voor een vucht van 2 uur en 3 kwartier. We waren zo ongeveer de enige Westerlingen in het toestel en de Chinezen vonden het prachtig om mij in mijn dagboek te zien schrijven. Net zoals wij hun taal prachtig vinden....
Op het vliegveld had Marco veel bekijks ivm zijn lengte en de eerste foto van hem is dan ook al genomen....Hij wordt nog beroemd hier!
Precies op tijd landden we en ztten we voor het eerst voet op Kantonese bodem, de provincie waar ons meissie vandaan komt...
Het Shifu hotel waar we verblijven is fantastisch! In de ruime suite kunnen we het straks wel uithouden met z'n 3-en. s'Avonds zijn we op aanraden van de gids gaan eten bij "eating in Guangzhou" waar veel Chinese familie's aan het dineren waren. Men spreekt hier nauwelijks Engels dus bestellen ging vrij lastig! Maar we hebben gegeten, wat precies weten we niet maar we zijn er (nog) niet ziek van geworden...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo goede morgen Jullie dag 3 naar Guangzhou staat er prima op. Hoop dat het zo door blijft gaan des te eerder is het morgenmiddag 14.30 uur jullie uur.
groetjes opa en oma de Bruijn

Anoniem zei

Nog 1 nachtje slapen.....als dat er voor jullie van komt. Ik geniet op afstand met jullie mee.

Liefs, Ellen

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk om al iets van jullie te lezen. Zie je ik zei het al, foto's maken doen ze graag. Die vrienden van mij zijn ook erg lang en worden per dag wel tien keer op de foto gezet. Ik zal morgenochtend als ik ga werken, zal ik aan jullie denken. Dan kunnen jullie eindelijk Esmee een dikke knuffel geven. Nu is het echt aftellen! Geniet ervan.

Vele groetjes Arielle

Anoniem zei

Gaaf om te online mee te kunnen reizen met jullie! Gelukkig voorloopt alles voorspoedig. Is Marco al gewend aan zijn pas verworven status van celebrity? Jullie reizen nu toch nog samen met 2 andere stellen? Nog maar 27 uurtjes wachten en dan sluiten jullie Esmee in je armen!! Gisteren vierden we mijn verjaardag en iedereen leeft ontzettend met jullie mee! Nou, we tellen de uurtjes mee af met jullie en probeer in de tussentijd maar te genieten van het geboorteland van je dochter. Veel groeten en liefs van Erica, Wido, Olaf en Caro

Anoniem zei

Lieve Marco, Corine en Esmee,

Van harte gefeliciteerd.
Eindelijk, voor altijd samen!!!

We zien elkaar op Schiphol!

Lieve groeten,
Luc, Anja en Yulia Sun Qiao.

Anoniem zei

Hee luitjes. Het is bijna zover!!!!!! Nu wordt het wel heel erg spannend. Ik denk aan jullie!!!! Geniet ervan!!!

Veel liefs Kaat

Anoniem zei

Lieve mensen,

Eindelijk voor altijd in elkaars armen, geniet van alle momenten!!!

Tot op Schiphol!

Lieve groet,
Luc, Anja en Yulia Sun Qiao.

Anoniem zei

Hoi Marco en Corine,

Blij weer iets van jullie te horen en fijn om te lezen dat het julie goe gaat daar. Vandaag is dan DE DAG. Geef Esmee maar een extra knuffel van ons en boven alles, GENIET VAN JULLIE HEERLIJKE DOCHTER.

Liefs van Walter en Nancy